Milyen kedvezményes jegyvásárlási lehetőségek vannak?
Helyszínenként más-más kedvezményeket tudunk biztosítani. Kulturális programjainkra egységes áron kínáljuk a belépőket. Kiállításainkra vonatkozó kedvezményeinket a varkertbazar.hu oldalon olvashatod.
Tudok-e SZÉP kártyával fizetni?
Jegypénztárainkban helyszínen történő vásárlás esetén mindhárom SZÉP kártyát elfogadjuk, online vásárlás esetén OTP és K&H SZÉP kártyával tudsz fizetni.
Nem tudok részt venni egy eseményen. Visszaválthatom a jegyem?
A megvásárolt jegyeket csak elmaradó esemény esetén tudjuk kicserélni, vagy visszaváltani. Ha késel vagy egyéb okból maradsz távol programjainkról sajnos a jegyet nem tudjuk visszaváltani. Az esemény elmaradásáról, változásokról a vásárláskor megadott e-mail címen értesítünk. A személyesen megváltott jegyeket az elmaradt programhoz kapcsolódó közleményben megadott napig váltjuk vissza Információs pontjainkon. Az online jegyek visszaváltásában az Interticket Kft. az eljáró iroda. A jegyek visszaváltása és jóváírása automatikus, tehát további teendőtök nincs.
Online jegyvásárláskor nem kaptam meg emailben a jegyem. Mit tegyek?
Elsőként a tranzakció sikerességét, illetve a levelező rendszered spam mappáját érdemes ellenőrizni. Amennyiben a probléma ezek után is fennáll, keressétek fel jegyértékesítő partnerünket, az Interticket irodáját a +36-1-266-0000 telefonszámon vagy írjatok az interticket@interticket.hu címre.
Ajándékutalványt szeretnék vásárolni. Hogyan lehetséges?
Ajándékutalvány jegypénztárainkban és weboldalainkon vásárolható. Javasoljuk a Budavári Palotanegyed ajándékutalványait, mivel azok minden helyszínünkre, programjainkra és sétáinkra is beváltható.
Mi az a dinamikus jegyárazás?
A dinamikus, vagy keresletalapú árazás egy olyan kifinomult árazási technológia, melyben az ár a kereslet és kínálat viszonyának függvényében folyamatosan felülvizsgálatra és finomhangolásra kerül. Ennek megfelelően a dinamikusan képzett árak időben változhatnak, és sokkal jobban tükrözik az adott termék vagy szolgáltatás mindenkori piaci értékét.
Az ingyenes rendezvényekre, hol tudok bejelentkezni?
Eseményeink vagy belépőjeggyel, vagy regisztrációval vagy pedig szabadon látogathatóak. Ezt weboldalainkon minden esetben jelezzük.
Regisztráltam egy rendezvényre, de nem tudok részt venni. Le tudom mondani?
Amennyiben nem tudsz eljönni, kérlek írd meg nekünk a ticket@varkapitanysag.hu email címre.
Átruházhatom a megvásárolt jegyem?
A Várkert Bazár programjaira megvásárolt jegyek nem névre szólóak, ezért azok átruházhatók.
Elmarad az előadás, mi a teendőm a már megváltott jegyeimmel?
Ha elmarad egy esemény, a vásárláskor megadott e-mail címen értesítünk. A személyesen megváltott jegyeket az elmaradt programhoz kapcsolódó közleményben megadott napig váltjuk vissza Információs pontjainkon. Az online jegyek visszaváltásában az Interticket Kft. az eljáró iroda. A jegyek visszaváltása és jóváírása automatikus, tehát további teendőtök nincs.
Tömegközlekedéssel hogyan tudok eljutni a Várkert Bazárhoz?
Bővebben a megközelítés menüpontban olvashatsz erről.
Autóval érkezem a programra, hol tudok megállni?
A Várgarázs I-ben (1013 Budapest, Apród utca 5-7.) a szabad helyek függvényében, parkolási díj ellenében lehet parkolni. Bővebben a parkolás menüpontban tudsz tájékozódni.
Busszal érkezik a csoport a programra, hol tudunk megállni?
Busszal érkezőknek parkolási lehetőséget sajnos nem tudunk biztosítani. Megállni a Várkert Bazár közelében található parkolóhelyeknél van lehetőség.
Hogyan tudok parkolásról számlát kérni?
A számlakészítéshez szükséges a fizető-automata által kiadott bizonylat és a Parkolójegy, valamint a pontos számlázási név és e-mail cím, amelyre a kiállított számlát a Társaság elektronikus úton küldi meg
Rendezvényen való részvétel esetén a parkolás ingyenes?
A Társaság által meghirdetett rendezvényeken a Látogató (parkolási) díjfizetési kedvezményre lehet jogosult. A kedvezmény előre meghirdetett mértéke a parkolójegy óradíjából kerül levonásra, amennyiben a rendezvényen részt vevő Látogató – jogosultság igazolását követően – parkolójegyen a kedvezményt előzetesen érvényesíti.
Van lehetőség parkolóhelyet előre foglalni?
Jelenleg nincs ilyen lehetőség.
Elektromos autó töltése lehetséges a parkolóban?
A mélygarázsban díjfizetés ellenében van lehetőség elektromos autó töltésére.
Hogyan lehet bérletet vásárolni parkoláshoz?
Havi bérlet vásárlásához bérleti szerződés kötése szükséges, a díjat átutalással lehet előre megfizetni. Bérlet vásárlást igényelni a parkolas.engedelyezes@varkapitanysag.hu e-mail címen lehetséges, avagy a Várgarázs 1. és a Várgarázs 2. főbejáratánál lévő technikusi helyiségnél személyesen.
Ruhatárat biztosítanak a rendezvények ideje alatt?
Beltéri rendezvényeinken a ruhatár használata ajánlott, a kiállításainkon a ruhatár használata kötelező, amelyet díjmentesen vehet igénybe. Munkatársaink az előadások ideje alatt is a ruhatárban tartózkodnak, így biztonságban tudhatod értékes csomagjaidat is. A ruhatárak az előadás végét követően további fél órán át tartanak nyitva.
Késés esetén részt vehetek a programokon?
Eseményeink műfajától és előadóművészeink igényeitől függően tudjuk késés esetén a belépést biztosítani.
Meddig tartanak az események? Honnan tudom, hogy van-e szünet?
A programok időtartamát, illetve azt, hogy az előadást, koncertet szünettel vagy szünet nélkül játsszuk, a honlapon az adott eseménynél jelezzük.
Hány éves kortól látogathatók a programok?
Felnőtteknek szóló előadásaink látogatását kisiskolás (6 éves) kor alatt nem javasoljuk. A kifejezetten gyermekeknek szóló rendezvényeknél is kérjük, vegyék figyelembe a korosztályi ajánlásokat.
Elmaradt az esemény, mi a teendőm?
Ha elmarad egy esemény, a vásárláskor megadott e-mail címen értesítünk. A személyesen megváltott jegyeket az elmaradt programhoz kapcsolódó közleményben megadott napig váltjuk vissza Információs pontjainkon. Az online jegyek visszaváltásában az Interticket Kft. az eljáró iroda. A jegyek visszaváltása és jóváírása automatikus, tehát további teendőtök nincs.
Szabadtéri eseményt megtartjátok, ha esik az eső?
Minden esetben a program leírásában jelezzük, hogy az előadásnak van-e esőhelyszíne vagy esőnapja és mikor. Rossz idő esetén az előadás elmaradásáról a legkésőbb 3 órával az előadás előtt honlapunkon, illetve Facebook oldalunkon közleményt adunk ki, valamint online jegyvásárlóinknak e-mailen is küldünk tájékoztatást. Amennyiben közlemény kiadására nem kerül sor, úgy az előadás megtartására készülünk. Szükség esetén az előadás megkezdésével várunk. Fenntartjuk a jogot, hogy az időjárás függvényében az előadást a helyszínen is lemondhatjuk, illetve a már megkezdett előadást megszakíthatjuk és később – az esőt követően – folytathatjuk. Az előadás elmaradása esetén a jegyek a kijelölt esőnapra érvényesek, amelynek időpontja az adott esemény leírásában található. Amennyiben az előadásnak kijelölt esőnapja is van, a megvásárolt jegyeket visszaváltani nem áll módunkban. Amennyiben rossz idő miatt az előadás legalább 35 perc után szakad félbe, az előadás megtartottnak tekintendő. Amennyiben az elmaradt előadás rossz idő miatt az esőnapon is lemondásra kerül, a jegyeket a visszatérítési szabályoknak megfelelően váltjuk vissza, az elmaradt előadás napján a jegyek visszaváltására nincs lehetőség.
Fotózhatok-e a koncerteken, rendezvényeken?
Előadásaink alatt a kép- és hangfelvétel készítése nem engedélyezett. A rendezvényeinken a fotózást és forgatást csak a sajtó részére, meghatározott esetekben biztosítjuk.
Az eseményeken készülnek képek, illetve hangfelvételek a résztvevőkről?
Az eseményeken készülhetnek fotók, amelyen feltűnhetsz a nézőközönség soraiban.
Esküvői, kreatív fotózásra van lehetőség?
Igen, lehetséges, de bizonyos helyszíneken – mint például a Várkert Bazárban – szükséges engedélyt kérned. Az engedélykérésre ide kattintva van lehetőséged.
Filmforgatás miatt kivel tudom felvenni a kapcsolatot?
Filmforgatási igényed a helyszínbérlési felületünkön tudod elküldeni nekünk.
Talált tárgyat hol adhatok le?
Bármelyik információs pontunkon leadhatod a talált tárgyat.
Elvesztettem valamit. Hol érdeklődhetek, hogy megtalálták-e?
Ügyfélszolgálati formunkon írd meg nekünk mit vesztettél el!
Hogy kaphatom vissza az elvesztett tárgyam?
A kiadáshoz a tulajdonjog meghatározása feltétlenül szükséges. Ehhez meg kell adni az elvesztés helyét és idejét, és az elvesztett tárgy tulajdonságait. A kiadáshoz továbbá szükséges még egy személyazonosságot igazoló okmány (pl. személyi igazolvány, személyazonosító igazolvány és lakcímet igazoló hatósági igazolvány együtt, útlevél stb.) bemutatása. Akadályoztatás esetén a talált tárgyat a tulajdonos által kiállított írásbeli meghatalmazással rendelkező személy is átveheti. Kiskorú esetében annak gondviselője meghatalmazás nélkül veheti át a kiskorú iratait és egyéb elveszített tárgyait, a rokoni kapcsolat fennállásának igazolása mellett. A talált tárgyakat átvenni kizárólag személyesen a 1013 Budapest, Ybl Miklós tér 2. címen lehetséges.
Meddig tartjátok az elhagyott, elvesztett tárgyakat?
A talált tárgyakat 30 napig őrizzük meg.
Segítőkutya bevihető a rendezvényekre/ kiállításokra?
Igen, segítőkutyával megtekinthetők kiállításaink, rendezvényeink látogathatók.
Lehet-e kutyával sétálni a Várkert Bazár kültéri helyszínein?
Igen, kutyát a jogszabályoknak megfelelően, pórázon lehet sétáltatni a Várkert Bazár kültéri helyszínein. Egyúttal kérjük, hogy ügyeljetek a kutyák utáni tisztaságra is.
Problémám, kérdésem van, hol tudom megtenni?
Ügyfélszolgálati formunkon várjuk kérdéseid!
Ajándéktárgyakat árusítanak?
Több ajándékboltunk is megtalálható a Budavári Palotanegyedben. Ajándékboltjaink IDE kattintva érhetők el.
Adatvédelemmel kapcsolatos kérdésem van. Kihez fordulhatok?
Adatkezelési tájékoztatónkat weboldalunkon tekintheted meg.
Amennyiben további kérdésed van, jelezd ügyfélszolgálati formunkon keresztül.
Sajtóval kapcsolatos kérdéseimmel kihez fordulhatok?
Sajtómegjelenésekkel, fotózási és forgatási engedéllyel, interjúigénnyel és minden egyéb, sajtóval kapcsolatos kérdést a sajto@varkertbazar.hu címen várjuk jelentkezéseteket.
Hogyan tudok sajtójegyet igényelni?
Sajtóbelépőt az eseményeink, rendezvényeink, kiállításainkat népszerűsítő megjelenés ellenében és regisztrációt követően ingyenesen biztosítunk a sajtó képviselőinek. Igényed az esemény előtt legkésőbb 3 nappal jelezd a sajto@varkertbazar.hu email címen.